jom iklan

Friday 5 July 2013

kisah LanGIT & LaUT

Assalamualaikum... ^__^
mata susah nk pejam,esok pg lak ade event ngan suju and junior..so,blog la jd tempat meluah ap yg terfikir,ape yg rasa..esok pagi msti ngantuk.. kompem !!
Aku, kau dan dia..semua mempunyai kisah yg tersendiri mybe menarik mybe tak..,tp kisah kita berbeza !!
huh..xtaw ape nk tulis sebenarnya ni..tapi rasa nk menaip..ishk3
pernah dgr tak cerita tentang langit dan laut bercinta??
msti xpernah dgr ni..kn3???haha
kalau nak tahu,kita sering dihidangkan dengan kisah kesetiaan ombak dengan pantai sedangkan langit dengan laut pun bercinta jga.
taw x cmne??...........
kalau nak taw,awan selalu jeles dengan percintaan langit dan laut. Sebab itu,kadang2 awan duduk di tengah-tengah antara mereka untuk menghalang percintaan LANGIT DAN LAUT.
Dan mestilah langit menangis bila percintaannya dihalang oleh awan.Tapi tangisan langit x sia-sia sebab angin yang sedang bertiup itu mendengar rintihan hati langit. Dan angin pun menebarkan sayapnya dan terus menghalau awan yang tadinya menjadi penghalang di antara laut dan langit.
Dan akhirnya, mereka pun terus bercinta hinggalah sekarang.Kalau kita perasan, kita dapat tengok kat hujung kaki langit tu,langit dan laut selalu bertemu..








 MOral OF THE story : Setiap hubungan itu pasti akan dilanda badai, tak kiralah macam mana beratnya ujian itu, kita mestilah terima dengan hati yang rela, KERANA kerelaan hati itulah tanda menerima TAKDIR ILLAHI .. (pastikan halal disisi ALLAH)


#hasil penulisan ROSHASILLA ATINA# ~

No comments: