jom iklan

Thursday 18 April 2013

Fahamilah ak !!

Assalamualaikum..andai kali ini cara ak salah,maafkan ak..
untukkmu..ak mohon untuk memahami ak..
aku cuba menjadi diriku sendiri dalam membuat setiap keputusan..
kadang-kadang..ak xsnggup untuk ucapkan..
aku takut andainya dirimu kecewa dan salah anggap dengan permintaanku ini..
aku perlu,..ak perlu tamatkan segala-galanya..
terlalu banyak yang berubah..
diriku lebih-lebih lagi..
ak perlu betulkan niat asalku..
ak perlu cari jalan penyelesaian ini..dan
ak harap kau akan memahamiku...
Aku tahu..andai ak ucapkan nanti..
dirimu mungkin akan terluka...
aku?
amat terluka..tapi apakan daya..kita sudah terlalu jauh..
ak xmahu perkara ini berlarutan...
ya allah..ak mahukan segera..
mahukan segera penghijrahan ini..
tuntunilah ak ya allah..
bantu ak dalam perubahan ini..
ak perlu kuat..
kuat untuk menempuh segala-galanya..
dan kau..
berhentilah segera..
ak xsuka dengan kehidupan itu..
ak rasa..kau juga perlu berubah ke arah yang lebih baik..
dgn penghijrahan ini...
ak doakan moga engkau turut merasai hebatnya
kuasa ALLAH...
dan ak pinta dgnmu..permudahkanlah urusan ini..~ ~




#hasil penulisan ROSHASILLA ATINA# ~

No comments: